Rovnou na obsah Rovnou na menu
Menu
Obec Tupadly
Obec Tupadly okr. Mělník

Pro turisty

Tupadly se nachází přibližně 10km severně od Mělníka směrem na Českou lípu. Žije zde téměř 150 obyvatel a pokud hledáte klid a pohodu, tady ji určitě najdete. Připravili jsme pro Vás pár výletů pěšky, s kočárkem i na kole.  V parku za zvoničkou naleznete informační tabuli s dalšími tipy na zajímavá místa v obci.

Obec Tupadly má vlastní turistické razítko, nově je možnost ho získat na obecním úřadě v úředních hodinách.

t

Toulavá kamera po okolí Tupadel

1. výlet: Zámek Slavín

Zámek Slavín se nachází nad naší obcí, od Obecního úřadu je to pěkná, asi půlhodinová procházka do kopce. Vydejte se po zelené turistické značce směr Chudolazy. Zámek bohužel není přístupný, v současné době je v soukromém vlastnictví.

Výlet má asi 1-2 km, a je ideální pro turisty, cyklisty, a pro milovníky geocachingu.

www.wiki.cz

www.geocaching.com/tajemná věž v Tupadlech

2. výlet: Po stopách sochaře Václava Levého

Od Obecního úřadu se vydejte po zelené turistické značce směrem na Želízy. Asi po 100 metrech odbočte na modrou, po které pokračujte až k Hadovi - prvnímu dílu sochaře Václava Levého. Vaší další zastávkou po 500 metrech bude druhé dílo - Harfenice. Cestou potkáte i nenápadnou Sfingu vytesanou do skály. Za Harfenicí z modré turistické značky odbočte na žlutou a sejděte údolíčkem až k říčce Liběchovce. Tam narazíte na modrou a zelenou, po kterých se vydejte zpět do Tupadel.

Výlet má něco málo přes 6 km a je ideální pro turisty, cyklisty, v zimě pro běžkaře a pro milovníky geocachingu.

3. výlet: Královstvím přes hory a doly

Od Obecního úřadu se dejte po zelené turistické značce směrem na Chudolazy k Zámku Slavín. Od něj pokračujte dál přes louku a vrch Královka (298m.n.m) až k rozcestníku Království. Cestou potkáte mnoho malých i větších ŘOPíků z 2. světové války. U rozcestníku odbočte na modrou turistickou značku směrem na Vidim. Asi za půl kilometru narazíte na asfaltovou cestu ve Vidimském dole. Opusťte turistickou značku a odbočte doprava. Pokračujte Vidimským dolem až k silnici. Dále po silnici Hlubokým dolem zpět do Tupadel.

Výlet je dlouhý 10,5km a je ideální pro milovníky opevnění z 2. světové války.

www.libechov.cz/opevneni

4. výlet: Za loupežníky

Od Obecního úřadu se dejte po zelené turistické značce směrem na Želízy. Asi po 100 metrech odbočte na modrou, po které pokračujte až k Hadovi. U Hada pokračujte po žluté turistické značce až k jeskyni Mordloch a skalnímu útvaru Sedm chlebů. Zpět se dostanete stejnou cestou.

Výlet má 7,5km, a je ideální pro turisty, cyklisty, v zimě i běžkaře a pro milovníky geocachingu.

Hospůdky a ubytování:

ČEZ

Rozpočet

Mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu v mobilní aplikaci – V OBRAZE.